مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-14ورزشي

پیگیری فارس جواب داد| تخصیص بودجه 800 میلیونی به تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی


در جلسه ای که امروز در سازمان منطقه ویژه انرژی پارس برگزار شد بودجه تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر مشخص شد تا این تیم برای حضور در دور دوم لیگ برتر بدون دغدغه به میدان برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، پس از صحبت های مسلم مسیگر کاپیتان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر با خبرگزاری فارس در خصوص مشکلات شدید مالی تیمش امروز جلسه ای در دفتر سخاوت اسدی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد و مشکلات تیم های فوتبال چمنی و ساحلی این باشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

اکبر فرید مدیر تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی ضمن تأیید این خبر به خبرنگار فارس گفت: در این جلسه با توجه به مشکلات مالی و جهت حضوری قدرتمندانه در مرحله دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی که در یزد برگزار می شود بودجه 800 میلیونی به این تیم اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: با بودجه اختصاص یافته می توانیم مطالبات سال قبل بازیکنان را پرداخت کنیم و همچنین 50 درصد از قراردادهای امسال را نیز به بازیکنان بدهیم تا با روحیه ای مضاعف در دور دوم این رقابت ها حاضر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی در دور دوم رقابت های لیگ برتر روز سی و یکم شهریورماه در یزد به مصاف میزبان این مرحله گلساپوش یزد خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری فارس جواب داد| تخصیص بودجه 800 میلیونی به تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی

پیگیری فارس جواب داد| تخصیص بودجه 800 میلیونی به تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی